Skip to Store Area:

Vraag en Antwoord

Bestellen

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. Wanneer u de factuur voor 15:00 ontvangt wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

 

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.


---------------

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal, overschrijving en eenmalige machtiging.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
- Overboeking *

* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

De betaling loopt via onze betalingsprovider Icepay. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal en Paypal worden direct geleverd (voor 15:00 besteld, dezelde dag verzonden).Wanneer men kiest voor overboeking wordt de bestelling pas verzonden als we berocht hebben dat de betaling is ontvangen.

---------------

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 4,50 bezorgkosten in rekening voor bestellingen onder de € 25,- bij verzending binnen Nederland. Bij bestellingen van meer dan € 25,- is de verzending gratis. Bij verzendingen naar Duitsland, België en Luxemburg wordt er € 9,- in rekening gebracht bij bestellingen onder de € 50,-. Bij bestelling boven de €100,- zijn verzendingen naar deze landen ook gratis.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 15:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal de pakketdienst de bestelling waarschijnlijk de volgende dag bij uw thuis afleveren. Hebt u gekozen voor betaling via overboeking, dan wordt uw bestelling aan de pakketdienst aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 werkdag.

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

 

Wie levert mijn bestelling?

Leveringen vinden plaats met PostNL, TNT of DHL. De pakketdienst bezorgt uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. TNT bezorgt op maandag t/m zaterdag.

 

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt de pakketdienst nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van de pakketdienst en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van de pakketdienst.


---------------

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop aan ons retour sturen. Mailt u binnen 14 dagen na ontvangst de klantenservice om uw retour aan te melden. Vermeld daarbij ook uw ordernummer voor een snellere afhandeling. Vervolgens zullen we u een geschikt pakketzegel sturen in via de e-mail als een pdf. Deze kunt u op de verpakking plakken en u kunt het pakketje daarna gratis bij PostNL agentschappen aanbieden. De bestelling hoort ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking te worden teruggestuurd voor volledige restitutie.

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Nee, mits de bestelling in goede staat wordt teruggestuurd.

 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt indien de bestelling niet binnen veertien dagen bij ons is gemeld.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.